Post by patlacknamarkbrun on Mar 12, 2022 2:16:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ sleutels vergroten hack ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
Rush Royale: Tower Defense TD אסטרטגיה vuoh
Jongens, ik vind dit spel zo leuk en in het begin zag ik een toevoeging. Ik dacht dat dit spel er goed uitzag, toen zei ik je weet wat ik het zal downloaden en elke dag zal spelen en nu BEN ik een fan van dit spel, bedankt jongens voor het laten zien de add thx jongens een fijne dag, doei
Na de laatste update kan ik geen manna meer gebruiken, units selecteren of mergen tijdens PvP. Kan dit worden opgelost? Als deze bug is opgelost is, pas ik mijn sterren aan
Succes in dit spel is gebaseerd op de hoeveelheid geld die een speler erin pompt. Als je niet bereid bent om $ 60 te betalen voor een paar kaarten, is het je tijd niet waard, omdat je snel wordt overtroffen door degenen die dat wel willen. Bijna geen van de items is redelijk geprijsd.
Beste DEV, ik vind je spel leuk. Maar ik wil graag rekening houden met spelers in PVP waar spelers die de Shaman-kaart gebruiken en hun internetverbinding slecht is terwijl hij/zij de host van het spel is. Je kunt niet ontsnappen aan de sjamaanspreuk als het internet van de host slecht is.
Hoe sta ik op het punt om streaks te winnen Ik zou af en toe verliezen, maar ik klaagde niet, maar nu is het gewoon belachelijk nu ik non-stop streaks verlies en het is zo frustrerend, niet zoals korte verliezende streaks, maar zoals 5 tot 7 en ik genoot ervan maar nu wil ik niet eens spelen waarom zou ik spelen als ik gewoon verlies?
Nieuwe update verpestte mijn deck en het spel..
In het begin was het leuk. En dan verlies je gewoon elke keer, tenzij je betaalt.
Vijf sterren om één reden. Ze hebben het advertentiebeheer geperfectioneerd. Letterlijk elke andere door advertenties ondersteunde game die er is, moet van deze game leren. De ontwikkelaars zijn genieën. Er zijn geen advertenties, maar als je advertenties kunt bekijken voor extra, kleine dingen. Het is gebaseerd op prikkels. Bekijk de advertentie, ontvang een kleine beloning. En de advertenties zijn consistent. Elke keer 30 seconden plat. Dus als u geen advertenties wilt, hoeft u er geen te zien. Maar als je dat extra beetje in-game-goodies wilt, kun je een heleboel bekijken en beloond worden. Hou ervan.
Reklame lijkt totaal niet op het spel wat je gaat spelen. Waarom is dat?
Leuk spel veel filpjes kijken voor rewards.
Pirates:Treasure Battlefield பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் asjt
Betalen om spel te winnen. Vroeger was het leuk, maar de ontwikkelaars werden hebzuchtig. Tussen de sjamaan en de bedrieger is er letterlijk geen kans meer om pvp te winnen. God verhoede dat ze de robot hebben. Kan mijn kaarten/held niet upgraden omdat je niet meer gemakkelijk fragmenten of legendarische kaarten kunt krijgen. Tenzij je elke week een klein fortuin wilt uitgeven, is er geen manier om dit spel te winnen. Ontwikkelaars luisteren niet naar negatieve opmerkingen omdat er veel klachtenforums zijn over dit exacte ding. Verspil je tijd niet
Echt super slecht geworden na de laatste update alles is verlopen en overwinnen is onmogelijk! Was altijd 5 sterren nu niet eens 1 ster waardig!
Mwah. Goed om tijd te verspillen, maar is het eerlijk? Nee. Het samenvoegen van eenheden creëert een willekeurige nieuwe eenheid? niet bepaald ideaal. Tegenstander kan falen bij een baas, om dan in de volgende ronde alsnog te winnen?!!! Krijgt plotseling meer kills en doet meer schade?? Lijkt opgelicht.
Geweldig spel, makkelijk te leren en leuk!
Download APK voor Android 2021 met 9Apps APK store. ... Downloaden APK. Lords Mobile: Tower Defense on 9Apps ... Stumble Guys: Multiplayer Royale on 9Apps.
Dit spel is een hotshot!!!!!! Soms voelt het alsof je de kampioen van het spel bent!!! Samenvoegen van schietmissies ect.
Leuk spel, maar voelt als betalen om te winnen als je ver wilt reiken. De gemeenschappelijke karakters zijn veel te zwak in vergelijking met de legendarische.
Tot nu toe erg leuk. Makkelijk te leren, maar er lijkt een goede diepgang in de tactiek te zitten.
Gooooooooooood!!!!!!!!!!!!!
Day D: Tower Rush kopen - Microsoft Store nl-BE
Spel heeft updates nodig! Nieuwe spelmodi, een betere balans is enorm vereist! Kun je geen vrienden toevoegen om mee te spelen, geen scoreborden?
Leuk spel
Het zou een fatsoenlijk spel kunnen zijn als het niet volledig op geluk en rng was gebaseerd. Er is vrijwel geen strategie die je kunt doen, omdat alles volledig willekeurig wordt bepaald. Elk verlies zal voor 99% volledig worden toegeschreven aan het spel dat je verpest met de rng, en elke overwinning voelt hol, onverdiend en zinloos aan omdat het werd bepaald door geluk. Ik zou het zelfs prima vinden als ik niet de specifieke toren kan selecteren om te plaatsen als ze het hebben gemaakt, zodat de samengevoegde torens elke keer hetzelfde resultaat geven.
Ik accepteer dat helden willekeurig worden neergezet en vervolgens willekeurig op het raster worden geplaatst, maar om ze vervolgens willekeurig te veranderen wanneer ze worden geüpgraded, gaat te ver en verpest het. Dat laatste moet veranderd worden. Maandelijks geld uitgegeven om te beginnen, maar het spel wordt gewoon saai en smerig. Goed spel, maar heeft wat veranderingen nodig om het geweldig te maken. Verwijderd.
Rush Royale – Willekeurige PVP Tower Defense Cheats&Hack ...
Spel heeft het potentieel om een bron van eindeloos plezier te zijn, maar helaas maakt hebzucht het een saaie, saaie dure sleur. Ik wil variatie in dek. Elke week is er een meta-deck waarvoor de nieuwste legendarische nodig is, en 9 van de 10 wedstrijden zijn tegen dat dek. Je verliest 9 van de 10 wedstrijden als je niet hetzelfde kaartspel gebruikt. Zo saai. Verbeter oudere eenheden en laat wat creativiteit terug in het spel.
Goed spel, maar gezien het feit dat ALLES willekeurig is, zou ik zeggen dat het een goede tijdmoordenaar is. Dat is het zo'n beetje. Geef geen geld uit aan eenheden.
Ik vermoed dat dit spel alleen voor meerdere spelers is, want als er hier iets voor één speler is, kan ik het niet vinden. De interface is kleurrijk en opgeblazen en het voelt gewoon als een overweldigende hoeveelheid informatie die naar het hoofdscherm wordt gedumpt, vooral na in de hand te zijn gehouden voor het toch al supergemakkelijk te begrijpen concept van torenverdediging met samenvoeging van dingen. Ik bedoel, het werkt pwitty, maar zou wat minder clunk in de interface kunnen gebruiken.
Rush Royale: Tower Defense TD אסטרטגיה xwj
Deze game is echt leuk, maar de Pay to Win-muur loopt uit de hand met de laatste paar updates, waardoor het voor gratis spelers onmogelijk wordt om ergens te komen... zelfs als je nog steeds de gevechtspassen koopt. Dit spel begint steeds meer een spel te worden dat alleen voor walvissen geldt, wat jammer is om te zien. Ik heb echt genoten van het spel en de clanoorlogen, maar zelfs de evenementen die je een kans gaven op mooie beloningen kunnen nu alleen worden ontvangen door de spelers die de meeste edelstenen en echt geld uitgeven.
Helemaal f€xk+. Je wint alleen als je meerdere uren speelt EN commercials kijkt!! Zeer verslavend Verlies van tijd en moeite Volledig willekeurig
Geweldige game eerlijk gezegd, maar je hebt die gorgon-baas te overmeesterd gemaakt. Als ze elke persoon in steen kan veranderen, zodat niemand kan aanvallen, dat is gewoon vies. Los het alsjeblieft op, want dat heeft me meerdere verliezen en veel frustratie veroorzaakt.
Fatsoenlijk spel, maar het lijkt in niets op de advertentie die ik zag. Erg teleurgesteld. Het is echter een leuk spel en de ondersteuning ervoor is top! Wijzig van 4 naar 2 sterren: met recente updates is het spel meer lonend om te winnen.